Klacht Lexa: afschrijvingen na opzegging abonnement

Tom

In augustus 2014 ben ik lid geworden van Lexa en hiervoor 24,99 betaald. Ik heb me direct daarna afgemeld voor de volgende periode. Nu zie ik dat er in september ,oktober ,november en december steeds 24,99 word afgeschreven Door Meetic boulogne bilfra . Dit vind ik niet kunnen gezien het feit ik me na inschrijving en ruim voor de tweede termijn mijn abonnement via de website heb stopgezet.

Het stoppen van afschrijvingen van mijn rekening en de restitutie van 4 x 24,99 Euro

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Tom,
    Uit uw bericht begrijp ik dat er voor u onbekende afschrijvingen plaatsvinden.
    Helaas ontbreken er voor ons essentiële gegevens om uw betaling te traceren. Ik wil u verzoeken om een printscreen van uw betaling te verzenden aan mijn collega´s van het Customer Care Team. Vergeet u hierbij niet uw IBAN te vermelden. U kunt uw printscreen verzenden naar customercare@lexa.nl.
    Indien u in het vervolg contact op wilt nemen met het Customer Care Team kunt u dit doen door via www.lexa.nl naar "Help/Contact" te gaan. Vervolgens kiest u voor "Stuur een e-mail". U ontvangt altijd binnen 48 uur reactie op uw vraag.
    Marieke van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?