Klacht Lexa: Betaal voor een dienst die niet geleverd is en ik ook geen gebruik van gemaakt heb

Klachtnummer
# 337561
Gebruiker
N. Schrijvers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mij ooit aangemeld in 2016 voor Lexa voor 6 maanden. Ik ben nooit gewezen op automatische verlenging. Zonder resultaat. Lexa heeft mij toen handmatig moeten invoeren. Nu blijkt ineens na onderzoek dat ik al 4x € 59,99 heb betaald zonder gebruik gemaakt te hebben van de diensten, noch dat ik toegang heb. Ik word gespamd met mails, maar als ik er klik, krijg ik de boodschap dat ik geen member ben. Ik word dus min of meer bestolen. Na contact met mijn creditmaatschappiij, Apple, I-tunes en Lexa zelf welke telefonisch niet bereikbaar is en op nadrukkelijk verzoek gevraagd heb om mij even te bellen krijg ik nul op mijn request, maar ben dus wel voor 240 euro getild. Als serieus bedrijf moet je toch ook telefonisch bereikbaar zijn.
Restitutie moet ik maar bij I-tunes aanvragen??? Dat was het antwoord.

De oplossing

Plaatsen, delen en dit ook kenbaar maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lexa?