Klacht Lexa: contact over inloggen abonnement betaling.

3207

Ik heb me vorig jaar ingeschreven via een gmail emailadres. Na opzegging van mijn account (ik hadd iemand gevonden) bleef lexa geld afschrijven. Ik heb dat geld de bank terug laten storten. Nu heb ik me opnieuw aangemeld. Kan natuurlijk niet met oud emailadres. Dus nieuwe opgegeven (upcmail dit keer) nu probeer ik mijn oude emailadrs weer als standaard te krijgen en ik heb meerdere malen een mail gestuurd. Ik krijg maar geen reactie. Tot overmaat van ramp ... gisteren een windows update.. al mijn ww kwijt. moet ik weer contacten met hen via mail om op te vragen. maar zij reageren niet. en ik maar betalen.

ik wil dat ze fatsoenlijk met mij en anderen om gaan en de boel in orde maken. en... als je op wilt zeggen, dat ze de procedure niet onduidelijk en ingewikkeld houden, zodat je via een achterdeurtje toch aangemeld blijft en ze je zo aan een contract houden ongewenst. Voor nu wil ik weer kunnen inloggen en mijn gang kunnen gaan.

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lexa?