Klacht Lexa: Diefstal

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 43590
Gebruiker
NB
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Lexa schrijft zonder toestemming een extra maand lidmaatschap van de rekening (€ 24,95) .
Op emails naar lexa wordt niet gereageerd, ook wordt het geld niet terug gestort.

De oplossing

Geld retour storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Lexa
    Datum
    Beste H de Bruijn,Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat er een afschrijving van 24,95 euro zonder uw toestemming heeft plaats gevonden, en u dit graag teruggestort wilt zien.Helaas heb ik met de door u opgegeven gegevens uw profiel niet kunnen achterhalen in ons systeem. Ik heb op dit moment dan ook geen inzage in uw gegevens en kan het membership niet voor u stopzetten.Graag informeer ik u in ieder geval over het feit dat alle memberships bij Lexa automatisch maandelijks worden verlengd mits u dit zelf tijdig annuleert via de instellingen op uw profiel.Meer informatie over de automatische verlenging vindt u terug in onze algemene voorwaarden.U kunt de automatische verlenging op elk gewenst moment stopzetten door deze ten minste 48 uur voor de vervaldag te annuleren. U doet dit door rechtsboven in het scherm naar uw profielnaam te gaan, en op de link "Mijn instellingen & Membership" te klikken. Kiest u daar vervolgens de rubriek "Mijn membership" en dan "Mijn membership beheren". Hier vindt u de informatie om de automatische verlenging stop te zetten. Vanwege veiligheidsredenen zal u gevraagd worden om uw inloggegevens te bevestigen. Let op: het gaat hierbij om uw e-mailadres en niet uw gebruikersnaam.Mocht u hiermee problemen ondervinden dan kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team. Ook wanneer u meer informatie wilt.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt contact opnemen met ons Customer Care Team. Hiervoor klikt u op de "Help" link onderaan de Lexa website, en vervolgens vindt u rechts in het scherm de link "Stuur een e-mail". Als u hier op klikt opent zich het contactformulier waar u al uw vragen en gegevens in kwijt kunt. U klikt dan op "Bevestigen" vult eventueel het e-mailadres nog in en klikt vervolgens op "Ja" om het bericht te versturen. U zult een ontvangstbevestiging hiervan ontvangen en binnen 48 uur een antwoord.Met vriendelijke groet,Marieke van het Lexa Team
  2. Auteur
    NB
    Datum
    Lexa verwijst in een standaard antwoord mail naar hun algemene voorwaarden maar lost probleem niet op.
    Ze zijn kennelijk bereid voor euro 24,95 hun betrouwbaarheid op t spel te zetten.
    Lijkt me niet handig voor een site waar betrouwbaarheid 100 procent dient te zijn.
    Ik heb ze al mijn (bank) gegevens gemaild, dus kleine moeite om het gestolen geld terug te storten.
    Het blijven dieven bij Lexa.
  3. Auteur
    NB
    Datum
    Onbegrijpelijk !!!
    Geen reactie via deze site en ook niet op mijn diverse mails.
    Ik raad iedereen aan nooit, maar dan ook nooit, betalend lid bij Lexa te worden.
    Of je moet het leuk vinden bestolen te worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lexa?