Klacht Lexa: Er is heel veel mis zowel met de website als met het krijgen van contact

Telefonisch slecht bereikbaar. Di en Do van 10 tot 12 uur. Bel je om kwart voor 12. Dan sta je in de wacht. Om 12 uur sta je nog steed in de wacht. uiteindelijk wordt de lijn verbroken. Daarna kan je niet meer bellen.
2 keer d.m.v. een bericht om adres gevraagd. I.vm. het sturen van aangetekende brief. Adres krijg ik niet.
Zoek functie werkt niet goed
Op berichten die je via de website stuurt wordt niet altijd gereageerd.
Je krijgt wel een bevestiging van verzonden bericht. maar zonder jouw geschreven tekst. Reageren ze , dan zie je nog steeds niet de tekst die je hebt geschreven. Als niet op alles wordt gereageerd, dan moet je onieuw een bericht via de website sturen. Doe je een reply op de gekregen email dan zeggen ze die ontvangen te hebben.

De zoekfunctie moet door Lexa getest worden.
Oude profielen dienen verwijderd te worden.
( oud - niet betalend en ouder dan 6 maanden )

Profielen die ik zelf aan favorieten heb toegevoegd, moet ik ook weer van favorieten kunnen verwijderen.

met zon slecht funtionerende website dien je wel telefonisch vaker bereikbaar te zijn.

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lexa?