Klacht Lexa: Er word elke maand een geld bedrag van mijn rekening afgeschreven!

Attyblaauw

Ik zit al meer dan een half jaar niet meer op lexa, terwijl er nog elke maand 31,85 van mijn rekening afgeschreven word!! Echt belachelijk. GRAAG MIJN GELD TERUG STORTEN!!!

Ik wil graag het geld terug wat elke maand van mijn rekening is afgeschreven!

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Attyblaauw,Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat er maandelijks een bedrag van 31,85 euro wordt afgeschreven, en u dit graag stop wilt zetten en teruggestort wilt zien.Helaas heb ik met de door u opgegeven gegevens geen profiel van u kunnen achterhalen op de Lexa website, en ik heb momenteel dan ook geen inzage in uw gegevens. Om u meer duidelijkheid te kunnen geven over deze afschrijvingen, deze voor u stop te kunnen zetten en een eventuele restitutie hiervan, wil ik u vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team via het adres customercare@lexa.nl. Gelieve in dit bericht het e-mailadres en de gebruikersnaam te vermelden waarmee u zich op de Lexa website geregistreerd heeft. Tevens wil ik u vragen om een betalingskenmerk toe te voegen dat bestaat uit een BBT, TDP of PID nummer en is terug te vinden op uw bank afschrift.Zodra deze gegevens ontvangen zijn kan men u verder helpen.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wij zien uw gegevens graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Marieke van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?