Klacht Lexa: extra betaling

rein

op de site staat dat het voor 3 maanden 12,95 per maand kost wordt keurig afgeschreven en 2 dagen later wordt er door meetic.com nog eens 44,95 afgeschreven
klopt dit en waarom

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Rein,u geeft aan dat er naast uw betaling voor een 3 maanden Full membership nog een afschrijving heeft plaats gevonden.Wanneer u een betaling doet voor een Full Membership van Lexa, komt u na afronding van deze betaling terecht op een pagina met de opties Control en Premium. Er wordt tevens uitgelegd wat deze opties precies inhouden.Nu heeft u twee keuzes:- Indien u van deze opties gebruik wilt maken, drukt u nogmaals op "Bevestigen betalen". Voor deze opties wordt gebruik gemaakt van de betalingsgegevens die u eerder heeft ingevoerd voor uw Full Membership. U ontvangt hiervan een bevestiging op uw e-mailadres.
    - Indien u van deze opties geen gebruik wilt maken klikt u onderaan de pagina op de link "Ik houd het bij mijn Lexa membership van 3 maanden".Omdat u wellicht nog wat meer uitleg wilt over deze opties, heb ik de voordelen nog even voor u op een rijtje gezet:De voordelen van de optie Control (6,90 euro extra per maand):- Vraag leesbevestigingen van uw e-mails.
    - Log in op Lexa via uw mobiel, waar u ook bent.
    - Een rustmoment inlassen via de chat modus 'offline'.
    - Kies wie u 'online' kunt zien.
    - Activeer uw afwezigheidsmanager.De voordelen van de optie Premium (9,90 euro extra per maand):- Aan alle gratis mannen/vrouwen op Lexa de mogelijkheid bieden contact te kunnen leggen.
    - Als eerste voorgesteld worden aan de nieuwe members.
    - Naar voren geschoven worden bij "Lexa stelt voor" op de homepage.Maar u verschijnt bovendien, als Premium Member voor alle personen die uw profiel bezoeken. Deze personen kunnen dan:
    - Uw persoonlijke fotoalbum bekijken.
    - De berichten die u hen stuurt lezen en beantwoorden.
    - Uw berichten via LexaMessenger lezen en beantwoorden.Beide pakketten samen kosten 14,90 euro extra per maand.In het geval van een nieuwe aankoop kunt u een betaling altijd binnen 7 dagen na uw aankoop intrekken en om een terugbetaling vragen. Deze optie is alleen mogelijk wanneer de opties waar u voor betaald heeft, niet gebruikt zijn. U kunt dit terugvinden in onze algemene voorwaarden (Artikel 2) op de website. Besluit u er geen gebruik van te willen maken, en voldoet u aan de genoemde voorwaarden, stuurt u ons dan een bericht met uw verzoek.Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt uw verzoek en al uw andere vragen sturen naar ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.Met vriendelijke groet,Christine van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?