Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Lexa: Fake profielen
Details
Klacht
Ik krijg van lexa voor de zoveelste keer een melding. Dit keer na een compliment aan Son , een lid dat me enorm bedankte voor het compliment. Nu krijg ik namens het “Lexa team” een bericht dat Son niet wil in gaan op mijn “uitnodiging”Daar was geen sprake van en ik voel me enorm belazerd door deze club ! Ik wil dus van mijn lidmaatschap af maar ik kan hen niet bereiken.
Dus Lexa stort het nog niet afgenomen gedeelte van deze overeenkomst terug en val me niet lastig verder!
Gewenste oplossing
Ik wil onmiddellijk afvan mijn lidmaatschap en creditering van niet af te nemen maanden !Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.