Klacht Lexa: Geld afgeschreven

Klachtnummer
# 43607
Gebruiker
Boyd
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb 1 keer een maand abo genomen bij lexa en nu word er weer 24,95 van men rekening afgeschreven !! Ik wil dat het stopt !!

Gewenste oplossing

Dat het stopt ’!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Lexa
    Datum
    Beste Boyd,Bedankt voor uw bericht omtrent een afschrijving van 24,95 euro en u wilt dit stop laten zetten.Helaas kan ik aan de hand van de door u opgegeven gegevens geen profiel in ons systeem achterhalen. Ik kan uw gegevens op dit moment dan ook niet bekijken en het membership voor u stop zetten.Wel kan ik u informeren dat onze memberships automatisch maandelijks worden verlengd mits u dit zelf tijdig annuleert via de instellingen op uw profiel.Ook kan ik u informeren hoe u contact kunt opnemen met ons Customer Care Team. Gelieve in dit bericht het e-mailadres en de gebruikersnaam te vermelden waarmee u zich bij Lexa geregistreerd heeft.Contact opnemen met ons Customer Care Team kunt u door op de "Help" link te klikken onderaan de Lexa website, en vervolgens vindt u rechts in het scherm de link "Stuur een e-mail". Als u hier op klikt opent zich het contactformulier waar u al uw vragen en gegevens in kwijt kunt. U klikt dan op "Bevestigen" vult eventueel het e-mailadres nog in en klikt vervolgens op "Ja" om het bericht te versturen. U zult een ontvangstbevestiging hiervan ontvangen en binnen 48 uur een antwoord.Met vriendelijke groet,Marieke van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen