Klacht Lexa: Ieder maand word ik 9.95 euro van mijn rekening af.ik kan niet stop zetten.

Bree

Ieder maand zonder dat ik weet van welke bedrijf gewoon van mijn rekening afgeschreven 9.95 euro en ik kan niet stop zetten deze is al dan een jaar lang. heb wel bij lexa maar niet als lid.dus staat wel gratis maar heb ik ook alleen maar twee maanden gestaan.ik wel gewoon dat mijn geld terug kreeg.

Ik wil dat ik geld terug kreeg.want ik ben niet lid van.

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Bree,Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat er maandelijks een bedrag van 9,95 euro van uw rekening wordt geïncasseerd, zonder dat u weer waar dit voor bestemd is.Helaas heb ik aan de hand van de door u opgegeven gegevens uw profiel op de Lexa website niet kunnen achterhalen. Ik heb op dit moment dan ook geen inzage in uw gegevens en kan u niet meer duidelijkheid geven.Ik kan u wel vertellen dat bij Lexa alle memberships maandelijks automatisch worden verlengd. In uw geval zou de afschrijving van 9,95 euro een automatische verlenging van een 6 maanden Full Membership kunnen zijn.Om u meer duidelijkheid te kunnen geven, wil ik u vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team en in dit bericht onderstaande gegevens zo veel mogelijk aan te vullen.Naam bank:
    IBAN (rekeningnummer):
    Datum betaling:
    Naam rekeninghouder:
    Naam profiel:
    E-mailadres:
    Geboortedatum:Het betalingskenmerk vindt u terug bij het afschrift van de allereerste betaling aan ons. U heeft deze tevens direct na uw aankoop per e-mail ontvangen. Het kenmerk begint met BBT, PID of TDP.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt uw gegevens sturen via het e-mailadres customercare@lexa.nl.Met vriendelijke groet,Marieke van het Lexa Team
    Bree
    Ik heb een antwoord van lexa gekregen,dat ik moet mijn naam en gebruik naam waar ik bij lexa heb ingevuld plus mijn twee mail adres en bank rekening waar van ik van af mei 2012 afgeschreven is tot en met January 2014.ik heb het ingevuld maar ik kreeg het antwoord dat ze kon mijn gebruik naam en mijn mail adres (beide) niet kon vinden????????? hoe moet ik dan nu verder. want ik heb mijn account lang heb verwijderd.

Ook een klacht indienen over Lexa?