Klacht Lexa: Ik kan niet opzeggen ....of anders héél moeilijk

Klachtnummer
# 99280
Gebruiker
Henky
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na 6 maanden geen goede reacties wil ik stoppen met daten
W.f.h, kooyman
Rijnstraat 8
5463 je Veghel

hnk.kooyman@gmail.com
Nickname Henky

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Lexa
    Datum
    Beste W.F.H,
    Ik zie dat u inmiddels per 30-3-2015 een nieuw membership heeft afgesloten. Voor dit membership heeft u de automatische verlenging al stopgezet. Uw membership zal eindigen per 30-09-2015.
    Met vriendelijke groet,
    Marieke van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen