Klacht Lexa: kan abnm.niet opzeggen.lexm.or geeft t.nr050 5028500 voor lexa.krijg danrelatie bemiddeling.nl meld dan dat ik niet sta ingschr

maria lemmens schuren

ben ld bij lexa mijn abnment opzeggen via mail wordt niet gereageerd.telf.contact geeft lexamore 050 5028500 voor lexa .ben daar niet bekend want het nr is van concurent relatiebemiddeling.nl ben met mijn email bij hen niet bekend e.mail maria1935@hotmail.nl.pech -dat momenteel dit ook niet werkt lid maken ben je met 3 klikken afzeggen niet of zeer moeilijk te vinden dus kort via lexamore krijg telf.050 502850000 voor lexa,-= nr vanrelatiebemiddeling.nl dus zoek het maar uit.daarbij geeft lexa ook nog te kenne n als 48 uur van tevoren niet is geannuleerd ,het contract autom.opnieuw begint .moet ook niet kunnen.bij voorbaat dank;

m.lemmens geleen

annuleren van mijn abbonement'per emailgeen tegen bericht gehad

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Maria Lemmens Schuren,ik begrijp uit uw bericht dat u de automatische verlenging van uw Full Membership wilt laten annuleren.Ik heb met de door u opgegeven gegevens het profiel "itayra" terug kunnen vinden. Ik heb de automatische verlenging voor u geannuleerd, zodat uw Full Membership per 18-07-2012 zal eindigen en er verder geen geld meer van uw rekening zal worden geïncasseerd. Uw profiel blijft na deze datum online staan en u zult weer gratis member zijn.Het telefoonnummer is niet langer in gebruik. Lexa heeft besloten om meer aandacht te besteden aan online service. De reden hiervoor is dat wij meer tijd hebben om uw vraag in alle rust te behandelen en op deze manier kwalitatief betere service kunnen bieden.Vragen kunt u stellen via de optie "Help" die u vindt onderaan elke pagina op de site. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,ChristineLexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?