Klacht Lexa: Kan niet meer inloggen op mijn profiel bij Lexa

Klachtnummer
# 186880
Gebruiker
Junel 199
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kan ook vanaf 11 sep 2016 niet meer inloggen op mijn profiel bij lexa terwijl ik niets heb veranderd. Mails gestuurd naar custumercare van lexa, antwoord dat het was oplost. Niet dus. Gebeld en met veel moeite iemand gesproken. Deze gaf toe dat er een technisch probleem was maar kon me niet vertellen wanneer dat zou worden verholpen. Kon wel weken duren en ik heb al tot t einde van het jaar al heb betaald. Schandalig!!!


De oplossing

Dat ik weer kan inloggen of mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lexa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen