Klacht Lexa: KLACHT Lexa/Meetic: geeft aan mij persoonlijk te hebben benaderd, maar dit is niet gebeurd....

Klachtnummer
# 61250
Gebruiker
GB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al eerder een klacht ingediend en Lexa (Marieke) gaf eerst aan mij niet te kunnen vinden met het opgegeven e-mail adres en nu geeft ze aan dat er persoonlijk contact is geweest. Dit is niet waar! Geen gemiste oproepen, geen voicemail, geen e-mail. Lexa weet dat er slechts twee keer kan worden gereageerd via klachtenkompas en doet nu voorkomen alsof ze me hebben geholpen.Lexa/ Meetic heeft gedurende 23 maanden onterecht 19,85 afgeschreven. In totaal 460 euro.

Ik had een abbo voor 6 maanden en in de 2e maand al opgezegd. Kreeg ook geen e-mail meer van Lexa. Nu geven ze aan dat ze het geld niet willen retourneren en mijn profiel online zichtbaar zal blijven.

Voor de werknemers van LEXA: hoe zou jij je voelen als er zo met je wordt omgegaan? Jullie doen alsof je mensen met elkaar in verbinding brengt....maar dit is gewoon ordinaire diefstal!

De oplossing

LEXA: graag het onterecht afgeschreven bedrag van 460 euro retourneren aan de rechtmatige eigenaar. En dat ben ik!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Lexa
    Datum
    Beste GB,
    Ik de berichtengeschiedenis nader bekeken en zie ik dat u op 07-05-2014 om 8:55 uur een reactie heeft gehad van één van mijn collega´s. Naar aanleiding van uw eerdere bericht op www.klachtenkompas.nl is op 22-05-2014 om 17:47 uur nogmaals een e-mail gestuurd omtrent deze kwestie.
    Ik vind het vervelend dat de inhoud hiervan u niet duidelijk is. Ik hoop het bij deze voor u te kunnen verduidelijken.
    Mijn collega heeft u op 07-05-2014 aangegeven dat de automatische verlenging van uw Full Membership voor u stopgezet is per 10-05-2014. Omdat uw Full Membership nog actief was op het moment dat u contact met ons zocht hebben wij uw profiel niet direct gesloten omdat u anders enkele dagen geen gebruik meer zou kunnen maken van het Full Membership waarvoor u wel betaald had.
    Op uw verzoek heb ik nu uw profiel gesloten.
    Ik hoop dat het voor nu iets duidelijker is.
    Met vriendelijke groet,
    Marieke van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen