Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Lexa: KLACHT Lexa/Meetic: geeft aan mij persoonlijk te hebben benaderd, maar dit is niet gebeurd....
Details
De klacht
Al eerder een klacht ingediend en Lexa (Marieke) gaf eerst aan mij niet te kunnen vinden met het opgegeven e-mail adres en nu geeft ze aan dat er persoonlijk contact is geweest. Dit is niet waar! Geen gemiste oproepen, geen voicemail, geen e-mail. Lexa weet dat er slechts twee keer kan worden gereageerd via klachtenkompas en doet nu voorkomen alsof ze me hebben geholpen.Lexa/ Meetic heeft gedurende 23 maanden onterecht 19,85 afgeschreven. In totaal 460 euro.Ik had een abbo voor 6 maanden en in de 2e maand al opgezegd. Kreeg ook geen e-mail meer van Lexa. Nu geven ze aan dat ze het geld niet willen retourneren en mijn profiel online zichtbaar zal blijven.
Voor de werknemers van LEXA: hoe zou jij je voelen als er zo met je wordt omgegaan? Jullie doen alsof je mensen met elkaar in verbinding brengt....maar dit is gewoon ordinaire diefstal!
De oplossing
LEXA: graag het onterecht afgeschreven bedrag van 460 euro retourneren aan de rechtmatige eigenaar. En dat ben ik!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.