Klacht Lexa: lexa haalt geld zonder machteging geld van mijn rekening

brian91

hallo
ik heb voor paar dagen terug geprobeerd om een member ship te kopen ik heb alleen ik heb de verkeerde dingen aan geklikt maar nu komt het raarste toen ik heb aanklikt had ik het ook al gekocht volgens hun zonder een bevestiging of iets ik heb ook geen gebruik gemaakt van een betaal methode ze hebben het gewoon dood leuk van mijn rekening af gehaald zonder dat ik daar toestemming heb voor gegeven nu wil ik graag gebruik maken van mijn Herroepingsrecht maar ben nu al paar dagen op de site aan het zoeken maar kan niks vinden. ik wil graag nu mijn geld terug hebben hoop dat jullie mij kunnen helpen

ik wil graag mijn geld terug en mij account definitief verwijderd hebben

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Brian,
    U heeft inmiddels op 05-09-2014 contact gehad met één van mijn collega´s van het Customer Care Team.
    In dit bericht is u aangegeven dat u recht heeft op terugbetalingen van de door u afgesloten memberships.
    Ik ga er derhalve vanuit dat u hierover voldoende geïnformeerd hebt. Indien u nog vragen heeft kunt u dit altijd laten weten door het contactformulier op onze website in te vullen. Hiervoor gaat u naar www.lexa.nl en klikt u op "Help/Contact". Vervolgens kiest u de optie "Stuur een e-mail".
    Marieke van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?