Klacht Lexa: Lexa is niet bereikbaar en reageert niet op opzegging account.

Inez

Afgelopen maandag geprobeerd mijn account bij Lexa op te zeggen. Geen idee of dat gelukt is, want ondanks dat in de algemene voorwaarden staat dat er een mail zal worden gestuurd ter bevestiging van het stoppen van de deelneming,
heb ik tot op heden nog niets mogen ontvangen.
Inloggen bij Lexa is evenwel niet meer mogelijk. Wellicht is dat een teken dat het inmiddels is stopgezet, maar dan nog is een mailtje noodzakelijk.
Op het internet heb ik 4 telefoonnummers gevonden, maar die zijn geen van alle (meer) in gebruik. Navraag bij 1888 leerde dat Lexa daar onbekend is.

Ik wil nu van mijn contract af.
Verlenging zou ingaan op 15 september, en om dat te voorkomen moet Lexa
minimaal 48 uur van tevoren de opzegging hebben ontvangen.

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Inez,Bedankt voor uw bericht waarin u vermeldt dat u problemen heeft ondervonden met het annuleren van uw automatische verlenging, en deze toch graag geannuleerd wilt zien.Ik vind het spijtig om te horen dat u geen bevestiging heeft ontvangen van het annuleren van de automatische verlenging. Onze website had te maken met technische problemen die inmiddels weer zijn opgelost.Ik heb helaas met de door u opgegeven gegevens geen profiel van u kunnen achterhalen op de Lexa website. Ik heb momenteel dan ook geen inzage in uw gegevens en kan u verder geen informatie geven of de betaling voor u annuleren. Om u verder te kunnen helpen, wil ik u vragen om uw gebruikersnaam en e-mailadres waarmee u zich bij Lexa geregistreerd heeft, te vermelden in een bericht naar ons Customer Care Team. Tevens wil ik u vragen om een betalingskenmerk in dit bericht te vermelden. Dit kenmerk bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer en is terug te vinden bij uw initiële betaling op uw afschriften.Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen kunnen wij u meer informatie geven en verder helpen.Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt uw gegevens en al uw andere vragen sturen naar ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.Met vriendelijke groet,Marieke van het Lexa Team
    Inez
    Ik ben er uiteraard content mee dat Lexa m'n account heeft beëindigd, en dat er geen bedragen meer van mijn rekening zijn afgeschreven. Het is alleen uiterst triest dat daar eerst een derde partij voor moet worden ingeschakeld; een directe mail-mogelijkheid zou veel ergernis en moedeloosheid voorkomen.
    Dank overigens, medewerkers van Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Lexa?