Klacht Lexa: LEXA is verleidelijk maar bedriegelijk.

A.C. Vis

Als al even gescheiden lieve vader van 2 kids zoek ik al enkele jaren via verschillende dating sites. Regelmatig neem ik bij Lexa een actie abonnement van 3, 6 of soms 12 maanden omdat je dan gewoon veel meer privileges hebt. Als je al die succesverhalen leest moet het mij toch ook een x lukken? Maar helaas zijn de reacties keer op keer matig. Maar nu komt het, en ik spreek uit ervaring en geloof absoluut niet in toeval. Elke keer dat mijn abonnement stopt puilt nog geen uur daarna als donderslag bij heldere hemel mijn inbox met bezoeken ineens met 10 tallen bezoeken uit. Dagelijks komen er wel 10-20 bij! Favorieten en flirts in veel mindere mate want die zou je dan weer kunnen bezoeken, schrijven. Dit heb ik al zeker 3-4 x geconstateerd en dat kan ik geen toeval noemen. Dit is duidelijk een truc van Lexa om je weer nieuwsgierig te maken en te lokken met een abonnement. Mag dat zomaar??

Ik trap er steeds weer in want heb er veel voor over om toch ooit mijn perfecte partner te vinden. Maar ik voel me echt misleid en heb al vele euro's aan deze site besteed. Kan LEXA dit vermoeden bevestigen of moet er eerst een erkend onderzoek plaatsvinden?

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lexa?