Klacht Lexa: Lexa schent privacy

Ik ben lid geworden van Lexa (90 euro betaald) en toen werd me gevraagd om een aantal vragen in te vullen, nadat ik de vragen van lexa had ingevuld.

Dat waren vragen om te kijken of iemand goed bij me zou passen. Dat heb ik gedaan, maar vervolgens krijg ik allemaal mails van mannen die me berichten sturen en likes geven, waarvan ik niet kan zien wie het zijn, behalve wanneer ik veel extra geld maandelijks ga betalen.

Ik vind het vervelend dat je zomaar dus blijkbaar ongevraagd een profiel krijgt op Lexamore, na het beantwoorden van een aantal vragen. Er staat nergens dat je na de “Quiz” meteen een gratis profiel krijgt op een andere datingsite.

Het heeft me ook een uur gekost om uit te zoeken hoe ik dit moest verwijderen. Niet via Lexa More, ik kon niet eens contact opnemen, maar uiteindelijk via de klantenservice van Lexa, die overigens ook moeilijk is te vinden, alleen via een formulier, die eerst ook een aantal keren niet werkte.

Vervolgens krijg je allemaal berichten van members, die je pas na het betalen van grof geld, 50 euro extra voor 1 maand) (Heb al veel betaald voor Lexa) kunt lezen, dus mensen wachten op je bericht, welke jij niet een kunt lezen, zo fout dit!

Verder zat ik nog geen halve minuut als nieuwe member op Lexa en bleek dat ik allemaal al mannen in mijn favorieten had staan, die ik zelf niet heb toegevoegd en ik kan ze ook niet verwijderen.

Ik vind deze mannen niet eens leuk! Ik had nog niemand geliked en ook niet mee gedaan met de shuffel.

De klantenservice geeft aan deze favorieten niet te kunnen verwijderen en dat ik dit blijkbaar toch zelf per ongeluk heb gedaan. Bah! Al die mannen denken nu blijkbaar dat ik hen heb toegevoegd als favoriet, blijkbaar om hen te trekken als betalende klant.

En hoezo kun je je automatische verlenging niet stop zetten binnen 24 uur na aanmelding en binnen 48 uur voor verstrijken van het abonnement?
Het lijkt erop alsof Lexa wil inspelen op het feit dat mensen dit dan gaan vergeten. Het is gelukt om de automatische verlenging uit te zetten, maar nu heb ik heel groot een balk bovenin met een hele grote knop, waar je gemakkelijk op drukt om mijn membership te reactiveren.

Er staat: Wanneer je Membership weer is geactiveerd, wordt het verlengd en wordt het bedrag automatisch van je rekening afgeschreven volgens de voorwaarden die van toepassing waren bij je oorspronkelijke aankoop, voor dezelfde duur en tegen de volle prijs. Weer 90 euro

Door bovenstaande klachten op te lossen

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lexa?