Klacht Lexa: Lexa verlengd automatisch na 1 maand het abonnement

Klachtnummer
# 131579
Gebruiker
Lucien
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb op 24/9 een abonnement duidelijk voor 1 mnd genomen.
Vanaf ongeveer 20 september wordt er gemeld dat mn abonnement bijna verloopt.
Ik hoef geen nieuw abonnement dus hoef niet te reageren, denk ik.
Tot mijn verbazing merkik dat via Paypal toch nieuwe kosten ad 28 euro zijn afgeboekt.
Mijn protest helpt niet omdat in dekleine letters naar zeggen staat vermeld dat:
als ik niet reageer het abonnement automatisch wordt verlengd.
Dit is niet acceptabel vlgs mij en eis mijn geld terug.
Ik heb gekozen uit diverse aanbiedingen, voor abonnement voor 1 maand. Punt uit.

Gewenste oplossing

Ik moet mijn geld terug plus 30 euro voor boete die de bank mij opgelegd heeft voor rood staan zonder overeenkomst.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lexa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen