Klacht Lexa: Lexa.nl reageert niet

Klachtnummer
# 364142
Gebruiker
baatje30
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Woensdagavond crashte mijn lexa ap en sindsdien kan ik niet meer inloggen. Niet op de ap en niet via een pc. Talloze pogingen gedaan wat de site aangaf zoals dat ik een mail zou ontvangen omdat ze me niet kunnen identificeren of nieuw ww opvragen werkt gewoon niet want er komt geen mail binnen.

De zogenaamde klantenservice van lexa gaat binnen 48 uur reageren zeggen ze. Ik heb hier geen enkel vertrouwen in. Heb bijna 80 euro voor 6 maanden betaald recentelijk en ik kan er nu geen gebruik meer van maken. Inmiddels al 4 mailtjes gestuurd maar ze zwijgen in alle talen.

Ik walg van de niet bereikbaarheid van lexa.nl.

De oplossing

Als betalende klant wil ik mijn account weer kunnen bereiken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lexa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen