Klacht Lexa: Lidmaatschap opzeggen

Klachtnummer
# 182812
Gebruiker
TT
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had voor 6 maanden een lidmaatschap aangeschaft wat daarna beëindigd Outlook worden zoneergezet automatische verlengen. Nu is er echter wel al drie maanden geld van mijn rekening afgeschreven.
Via de app kan ik mijn lidmaatschap niet stopzetten, en om de één of andere reden kan ik niet op de site inloggen ondanks dat ik al drie keer mijn wachtwoord hen veranderd.

Ik wil mij lidmaatschap zo snel mogelijk beëindigd, en mij geld van de afgelopen 3 maanden met terug werkende kracht terug, want ik heb geen gebruik gemaakt van de service van lexa.

De oplossing

Zo snel mogelijk een beëindiging van mijn lidmaatschap.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties