Klacht Lexa: meetic.com schrijft ongevraagd geld af van mijn rekening

johnyboywalton

meetic.com schrijft ongevraagd geld af van mijn rekening. Ik heb nooit van deze organisatie gehoord en kwam er via google achter dat er een relatie is met Lexa.nl. Daar heb ik me ooit wel ingeschreven maar ben er er al tijden weg. Ineens wordt er dus geld van mijn rekening geboekt.

Geld terug boeken, en alle persoonlijke gegevens van mij uit hun database verwijderenn

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Tonny,Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u al enige tijd weg bent bij Lexa.nl, echter vinden er toch nog altijd afschrijvingen plaats die u nu graag gerestitueerd wilt zien, en uw profiel tevens verwijderd wilt zien.Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel opgezocht in ons systeem, en geconstateerd dat u uw profiel destijds heeft opgeschort van de website, en niet definitief heeft verwijderd. Opschorten betekent dat u uw profiel tijdelijk op inactief insteld, om vervolgens altijd weer in gebruik te kunnen nemen, door opnieuw in te loggen. Uw Full Membership en een automatische verlenging hiervan lopen bij een opschorting gewoon door. Dit wordt ook aangegeven op de website voordat u uw profiel gaat opschorten.Uit uw gegevens blijkt verder dat u inmiddels zelf opnieuw heeft ingelogd op uw profiel, en per 28-07-2013 de automatische verlenging heeft geannuleerd. Dit betekent dat er verder geen afschrijvingen zullen plaatsvinden, en uw membership per 23-08-2013 zal eindigen. U kunt nog tot deze datum gebruik maken van de betaalde diensten.Indien u uw profiel wilt verwijderen gaat u via uw gebruikersnaam rechtsboven naar "Mijn instellingen". Onderaan deze pagina vindt u de link om uw profiel te verwijderen. Klik op de link in de volgende zin: "Om uw profiel op te schorten of te verwijderen, klik hier".Leest u de tekst die verschijnt goed door. U heeft hier nog de keuze om uw profiel tijdelijk op te schorten of uw profiel definitief te verwijderen.Wilt u uw profiel definitief verwijderen dan klikt u onderaan de pagina op de volgende zin:
    "Klik hier om je profiel permanent te verwijderen van de website. Let op: verwijderde profielen kunnen niet worden hersteld." Door op deze link te klikken verwijdert u uw profiel definitief. Dit is onomkeerbaar:
    - Uw profiel zal niet meer op Lexa.nl verschijnen en u zult geen e-mails meer ontvangen van partners van Lexa
    - Uw gegevens (advertentie, foto's, profiel, contacten, berichten, etc.) worden definitief verwijderd.Het kan maximaal 24 uur duren voordat uw profiel definitief van onze site is verwijderd. U ontvangt hiervan een e-mail ter bevestiging op uw e-mail account.U bent bij betaling van uw Full Membership akkoord gegaan met een automatische verlenging, zoals deze in artikel 4.2 van onze algemene voorwaarden beschreven staat. Vervolgens heeft u deze niet zelf tijdig geannuleerd, waardoor ik niet kan ingaan op uw verzoek tot restitutie.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link op de Lexa website. Wanneer u op een willekeurige categorie en een willekeurige vraag klikt, kunt u onderaan het antwoord op de vraag de link "Stel een vraag" terugvinden. Ons Customer Care Team zal uw vraag dan binnen 48 uur beantwoorden.Met vriendelijke groet,Marieke van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?