Klacht Lexa: ongewenste afschrijving

Clairhouwen

Er is ten onrechte 59,94 van mijn dochter haar rekening afgeschreven. Zij is mijnderjarig en kan dit niet zelfstandig zonder mijn toestemming.
Ik dan ook dat het bedrag per omgaande weer gestort wordt op rekening nr:

NL31 INGB 0749 5589 11Mw J C M Houwen
met vriendelijke groet ,
C.Houwen

Geld terug stortten

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Clair houwen,Bedankt voor uw bericht omtrent een afschrijving van uw minderjarige dochter´s rekening.Ik vind het spijtig om te horen dat er een afschrijving plaats heeft gevonden waar u geen toestemming voor heeft gegeven. Helaas kan ik met de door u opgegeven gegevens niet het profiel van uw dochter achterhalen en dus ook niet de betaling terugvinden. Om u toch verder te kunnen helpen wil ik u vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team en in dit bericht de gebruikersnaam en het e-mailadres te vermelden waarmee uw dochter het profiel geregistreerd heeft. Verder wil ik u ook vragen om een betalingskenmerk te vermelden bestaande uit een PID, TDP of BBT nummer. Deze is terug te vinden op de bankafschriften.Zodra ons Customer Care Team deze gegevens heeft ontvangen, kunnen zij precies nagaan wat er is gebeurd en eventueel overgaan tot een restitutie.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Wij zien uw gegevens graag tegemoet via de Help link links onderaan de Lexa website en vervolgens klikt u rechts op de volgende pagina op de link "Stuur een e-mail".Met vriendelijke groet,Marieke van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?