Klacht Lexa: Ongewenste betalingen aan Meetic

Tim_Salabim

In 2017 heb ik even een Lexa account gehad. Gratis account en nooit iets gekocht.
Eind 2017 heb ik het account stopgezet omdat k iemand ontmoet had.
Dit weekend kreeg ik opeens een melding van PayPal dat er 14,99 afgeschreven zou worden van mijn rekening ivm een betaling aan Meetic. Ik ken Meetic niet en heb niets gekocht dus ik gong op internet zoeken wat Meetic s. Dat blijkt het moeder bedrijf achter Lexa te zijn!! Ik dacht wat raar, ik heb al lang geen Lexa meer en nooit iets gekocht daar .... toen bleek dat er voa Paypal steeds 14,99 wordt afgeschreven, al maanden ! En tot mijn schrik ook een keer een bedrag van bijna 100 euro aan Meetic !!!
Ik wil uiteraard weten waardig vandaan komt. Omdat Lexa van Meetic is ging ik daar eerst maar eens checken.
Tot mijn verbazing bestond mijn profileert of nog !!! En tot mijn nog grotere verbazing was mijn profiel foto een recente foto van Facebook !!!!
Ik heb direct weer profiel verwijderen gedaan en heb Meetic gemaild.
Van Meetic krijg ik een soort automatisch antwoord over wat bepaalde abonnementen kosten. Ze schrijven niets terug over dat ik niets heb gekocht , dat mijn foto veranderd is enz.
Alles opgeteld heeft me dot al 150 euro gekost zonder dat ik daar iets gekocht heb.
De bank gebeld. Doneren kan alleen als het bijna direct gebeurd , de overschrijvingen van een paar maanden geleden kan ik niet meer terug boeken... ook kunnen ze me njiet helpen met evt fraude , ze verwijzen door naar het bedrijf.
Ook met PayPal contact gehad. .paypal verwijst door naar Meetic..
Meetic weer gemaild , ook verteld dat het geld naar verschillende rekeningen gaat, in Engeland, Duitsland, Nederland en Luxemburg. Allemaal met de omschrijving Meetic. En uiteraard geen antwoord op deze mail gekregen ....
Meetic is telefonisch amper te bereiken en reageert op mail met een standaard antwoord mail , althans zo lijkt het.

Ik wil dat Meetic het geld geld terugstort , mijn account verwijderd en uitzoekt hoe dit kan , hoe iemand anders blijkbaar mijn profiel met mijn foto gebruikt en mijn bankrekening !
150 euro terug
Account definitief verwijderd
Antwoord op hoe iemand een foto van mijn FB kan halen en kan gebruiken op Lexa terwijl ik daar geen account meer heb.

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lexa?