Klacht Lexa: ongewenste stilzwijgende verlenging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 85025
Gebruiker
Charlie101
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kwam er achter dat er maandelijks een bedrag van 31,98 van mijn creditcard wordt afgeschreven door het mij onbekende Meetic. Na wat speuren blijkt dit lexa te zijn waar ik me in Maart aanmeldde voor een gratis proefperiode. Dit vond ik niks dus na een paar dagen heb ik mijn profiel opgeschort en hier nooit meer gebruik van gemaakt met het idee dat dit dan automatisch af zou lopen of dat ik minstens een melding van verlenging zou krijgen. Ik heb echter nooit iets vernomen maar er is ondertussen wel 282 euro van mijn rekening af voor diensten waar ik geen gebruik van hebt gemaakt.
Ik voel me echt opgelicht! En ik heb ook nergens iets aangevinkt! geld terug aub.

De oplossing

geld terug en definitieve uitschrijving terwijl ik dacht al uitgeschreven te zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Lexa
    Datum
    Beste L.,
    Uit uw bericht begrijp ik dat er voor u onbekende betalingen van uw rekening zijn afgeschreven.
    Het is voor mij helaas niet mogelijk om u aan de hand van deze gegevens verder te helpen. Ik wil u verzoeken om ook de eerste 4 cijfers van uw creditcard, inclusief te gegevens in uw bericht, te verzenden naar mijn collega´s van het Customer Care Team. Met deze informatie zijn wij u staat uw profiel te traceren en uw betalingen te bekijken. U kunt hiervoor het e-mailadres customercare@lexa.nl gebruiken.
    Indien u in de toekomst contact met ons op wilt nemen kunt u dit doen door via www.lexa.nl naar "Help/Contact" te gaan. Vervolgens kiest u "Stuur een e-mail". U ontvangt altijd binnen 48 uur reactie van één van mijn collega´s.
    Met vriendelijke groet,
    Marieke van het Lexa Team.
  2. Auteur
    Charlie101
    Datum
    is opgelost. ik heb 3 van de 9 maanden teruggekregen.
    dat is in ieder geval nog iets...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Charlie101
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lexa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen