Klacht Lexa: Onterecht automatische afschrijving van een geldbedrag

Klachtnummer
# 52848
Gebruiker
Cornet-2
Datum
2 reacties

Details

De klacht

via WorldPay CP/BIBIT IPwordt maandelijks een bedrag van mijn rekening afgeschreven, na onderzoek blijkt dat hier LEXA.NL achter zit.Ik heb hier een eenmalig contract afgesloten en hiervoor betaald !
Ik heb geprobeerd de bank dit te laten terug boeken, maar die kan niets doen zeggen zij.

De oplossing

Ik wil het teveel ingehouden geld teruggestort hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Lexa
    Datum
    Beste Cornet-2,Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat er maandelijks een bedrag van uw rekening wordt geïncasseerd door Lexa, en dat u deze afschrijvingen graag teruggestort wilt zien.Helaas heb ik met de door u opgegeven gegevens geen profiel van u kunnen achterhalen in ons systeem. Op dit moment heb ik dan ook geen inzage in uw gegevens en kan ik u verder geen inhoudelijke informatie geven over de door u genoemde afschrijvingen.Om u toch verder te kunnen helpen, wil ik u aanraden om contact op te nemen met ons Customer Care Team via de "Help" link links onderaan de Lexa website. Vervolgens klikt u rechts in het scherm op de link "Stuur een e-mail" om bij het contactformulier te komen. Gelieve in dit bericht uw e-mailadres en gebruikersnaam te vermelden waarmee u zich bij de Lexa website geregistreerd heeft.Graag informeer ik u nog over het feit dat alle memberships bij Lexa maandelijks automatisch worden verlengd, mits u dit zelf tijdig annuleert via de instellingen op uw profiel.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ons team ziet uw gegevens graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Marieke van het Lexa Team
  2. Auteur
    Cornet-2
    Datum
    Het is onzin dat ze geen profiel kunnen vinden in hun organisatie , want ik kan dagelijks in mijn profiel kijken!

Ook een klacht indienen over Lexa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen