Opgelost door Lexa: onterechte afboeking van € 11,50 op 22 april 2014

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59358
Gebruiker
Bart
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zonder iets te kopen of iets dergelijks is er € 11,50 via incasso van mijn rekening gehaald. Geen idee door wie en dus lastig te benaderen...
Ik hoop dat het via deze site tot een terugboeking komt

Soort bij-/afschrijving Eenmalige incasso
Boekingsdatum 22-04-2014
Tegenrekening NL43 RBOS 0451 1462 55
Naam WORLDPAY CP/BIBIT IP
Omschrijving BETALINGSKENM. 703359801854MARKTPLAATS.NL /
BET.KENMERK* 551194 MARKTPLAATS
Betalingskenmerk 7033 5980 1854
Bedrag € -11,50

De oplossing

geld retour op mijn rekening!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Lexa
    Datum
    Beste meneer Hoogeveen,In uw bericht geeft u aan dat er een bedrag van 11,50 euro van uw rekening is afgeschreven, en u vraagt zich af of dit een bedrag voor Lexa.nl kan zijn.In het afschrift wat u laat zien, is af te lezen dat het gaat om een betaling van Marktplaats. Net als Lexa.nl maken zij voor betalingen ook gebruik van het tussenbedrijf Worldpay.In dit geval kunt u dus het beste navragen bij Marktplaats waarom zij u deze 11,50 euro in rekening hebben gebracht.Hopelijk heb ik u zo voldoende geïnformeerd.Met vriendelijk groet,
    Marieke van het Lexa Team
  2. Auteur
    Bart
    Datum
    bedankt voor de reactie. Het is jammer, ook voor jullie, dat het onduidelijk is in het afschrift. inmiddels weer een ervaring rijker bedank ik u voor de moeite.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bart
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lexa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen