Klacht Lexa: Onterechte afschrijving membership vanwege onduidelijke informatie op de site.

Klachtnummer
# 280458
Gebruiker
Esthervdmonde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een account aangemaakt op Lexa datingsite. Na enkele dagen al duidelijk dat dit niet bij mij paste en geprobeerd direct op te zeggen. Niet duidelijk op de site aangegeven hoe dit moet. Diverse keren getracht via mijn membership beheren het abonnement te beëindigen maar dit lukte niet. Door zelf intensief op de site te zoeken bleek dit op geheel andere wijze stopgezet te moeten worden.
Uiteindelijk gelukt om abonnement stop te zetten en te verwijderen krijg ik een dag later een melding dat het abonnement verlengd is met een maand en dat de abonnementskosten afgeschreven gaan worden.
Eindresultaat geen profiel meer maar wel kosten in rekening gebracht voor een volledige maand van membership.

De oplossing

Geen member meer op deze datingsite en mijn geld voor de verlenging van een maand retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lexa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen