Klacht Lexa: onterechte afschrijving

Mees

Elke maand wordt er bij mij maar liefst een bedrag van € 16,85 van mijn bankrekening afgeschreven terwijl dit allang opgezegd is.
3 maanden is er niks afgeschreven en nu ineens vanaf 1 juni 2013 weer!!, terwijl ik al netjes mijn account heb opgezegd en kreeg een mail hiervan dat de account was opgezegd. Hoe is dit mogelijk?

Graag de onterechte afschrijvingen vanaf einde contract terugstorten via mijn bankrekeningnummer.

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Jacqueline,ik begrijp uit uw bericht dat er maandelijkse afschrijvingen plaatsvinden, terwijl u alles al heeft opgezegd. U ziet dan ook graag de afgeschreven bedragen teruggestort.Ik heb helaas aan de hand van de door u opgegeven gegevens, op dit moment geen profiel van u kunnen achterhalen op de Lexa website. Ik heb dan ook geen inzage in uw gegevens, en kan momenteel niet nagaan of er nog sprake is van een automatische verlenging etc.Om u toch verder te kunnen helpen, wil ik u vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team, en in dit bericht de gebruikersnaam en het e-mailadres te vermelden waarmee u zich op de Lexa website heeft geregistreerd. Tevens wil ik u verzoeken om een betalingskenmerk toe te voegen aan dit bericht. Het betalingskenmerk bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer en kunt u terugvinden bij uw initiële betaling aan Lexa op uw bankafschriften. Met deze gegevens kunnen zij uw profiel voor u achterhalen en u meer informatie geven.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Ons Customer Care Team ziet uw bericht graag tegemoet via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.Met vriendelijke groet,Marieke van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?