Klacht Lexa: Onterechte inhouding contributie

Lectori Salutem,

Als ""Waarnaatoe"" heb ik geprobeerd om met jullie site te werken.

Ik was niet slim genoeg om met jullie systeem te werken en kon ook geen antwoord op mijn vragen vinden/krijgen. Teksten omschrijvingen (niks bijzonders) werden door jullie afgekeurd (zonder opgaaf van reden) en toen heb ik opgezegd en dit zou per +/- 01-05-2013 in gaan.

Tot mijn verbazing zie ik dat jullie nog steeds geld van mijn rekening afschrijven.

Ik wil graag mijn geld terug vanaf 01-05-2013 en dat jullie stoppen met afschrijven voor diensten die ik niet gebruik .

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Geefnooitop
    Lexa is kennelijk meer bedoeld om geld te verdienen dan om mensen iets te bieden . De structuur van de Lexa site is niet zo helder dat men daar zijn weg vind . Er mee stoppen wordt ook onnodig moeilijk gemaakt . Allemaal bedoeld om geld te verdienen ? De klant wordt niet geholpen . Op Klachten hoeft Lexa ook niet te reageren ?

Geefnooitop

Ook een klacht indienen over Lexa?