Klacht Lexa: Onterechte inhouding contributie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 54533
Gebruiker
Geefnooitop
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Lectori Salutem,





Als ""Waarnaatoe"" heb ik geprobeerd om met jullie site te werken.



Ik was niet slim genoeg om met jullie systeem te werken en kon ook geen antwoord op mijn vragen vinden/krijgen. Teksten omschrijvingen (niks bijzonders) werden door jullie afgekeurd (zonder opgaaf van reden) en toen heb ik opgezegd en dit zou per +/- 01-05-2013 in gaan.

Tot mijn verbazing zie ik dat jullie nog steeds geld van mijn rekening afschrijven.



Ik wil graag mijn geld terug vanaf 01-05-2013 en dat jullie stoppen met afschrijven voor diensten die ik niet gebruik .



De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug vanaf 01-05-2013 en dat jullie stoppen met afschrijven voor diensten die ik niet gebruik .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Geefnooitop
    Datum
    Lexa is kennelijk meer bedoeld om geld te verdienen dan om mensen iets te bieden . De structuur van de Lexa site is niet zo helder dat men daar zijn weg vind . Er mee stoppen wordt ook onnodig moeilijk gemaakt . Allemaal bedoeld om geld te verdienen ? De klant wordt niet geholpen . Op Klachten hoeft Lexa ook niet te reageren ?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Geefnooitop
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lexa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen