Klacht Lexa: Oplichting

aukje

Zou een abonnement afnemen voor 3maanden op Lexa voor 38,85 €,
Drie dagen later na deze betaling werd weer een bedrag van 40,70 € van mijn rekening afgeschreven. Rabobank kan niet terugstorten! Wat kan ik hier aan doen?

Mijn 40,70 € terug

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste aukje,Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat er naast een afschrijving van 38,85 euro ook nog een afschrijving heeft plaatsgevonden van 40,70 euro die u graag teruggestort wilt zien.Helaas heb ik met de door u opgegeven gegevens uw profiel niet kunnen achterhalen in ons systeem. Ik wil u dan ook aanraden om contact op te nemen met ons Customer Care Team, en in dit bericht de gebruikersnaam en het e-mailadres te vermelden waarmee u zich bij Lexa geregistreerd heeft. Zij kunnen dit dan voor u oplossen.Graag informeer ik u alvast over het feit dat een nieuwe aankoop binnen 7 dagen geannuleerd kan worden, mits er geen gebruik is gemaakt van de betaalde diensten.De tweede aankoop zal waarschijnlijk voor een extra optie Premium en of Control zijn. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt uw gegevens sturen naar ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.Met vriendelijke groet,Marieke van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?