Klacht Lexa: Opzeggen full Membership 1 maand

Klachtnummer
# 191873
Gebruiker
Nadina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb alle instructies opgevolgd om mijn membership op te zeggen.
-klik op mijn instellingen & membership
- klik op membership beheren
- klik op Je membership opzeggen
- Je staat op het punt om je membership te annuleren: klik doorgaan
- vragen beantwoorden: doorgaan

Als ik dan bij de laatste optie ben: Bevestig a.u.b. of je jouw membership wilt annuleren.
En ik klik op doorgaan, krijg ik daarna een blanko scherm met de tekst:
Omwille van technische redenen kan het membership niet worden opgezegd in de 24 uur na aankoop van het membership en 48 uur voor de vervaldag van het lopende membership.

Dit terwijl ik mijn membership al meer dan 24 uur heb en de vervaldatum nog geen 48 uur in zicht is:
Mijn huidige membership: Full Membership voor 1 maand
Mijn laatste betaling 24.95 € op 26-9-2016
Mijn volgende betaling: op 26-10-2016
Klantnummer: 693753803

Graag stop zetten, zodat ik mijn profiel kan verwijderen!

De oplossing

Stop zetten van het membership, dus geen geld afschrijven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lexa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen