Klacht Lexa: Opzeggen lexa.nl

Dennis van Boxtel

Ik heb onlanges een account en abbonoment aangemaakt bij Lexa.nl. Niets mis mee. Maar ik wil niet verlengen, de site is niet wat ik zoek. Nu probeer ik de automatische verlenging op te zeggen. Dit is zeer onduidelijk en de manier die op de site wordt uitgelegd werkt niet. In plaats van op te zeggen is er ineens verlengd met 6 maanden????????? En word er 60 euro extra afgeschreven.. Hoe is dit mogelijk? DIt moet toch niet mogen?? En de verlenging opzeggen moet toch ook gewoon mogelijk zijn.
Met vriendelijke groet, dhr van boxtel

Ik wil mijn 3 maanden contract wat ik vorige week heb afgesloten gewoon uitdienen, maar niet verlengen. Het contract van een half jaar wat op 2-12-2012 is afgesloten, zonder mijn weten....wil ik ongedaan maken, en ik wens die 60 euro niet te betalen, of als het al afgeschreven is, wil ik het terug, daarnaast wil ik een bevestiging dat mijn account niet wordt verlengd.

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Dennis,Ik begrijp uit uw bericht dat u geprobeerd heeft uw automatische verlenging te annuleren, en toen heeft er een nieuwe betaling plaatsgevonden, die u graag gerestitueerd wilt zien.Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en kan u melden dat u geen gebruik maakt van een automatische verlenging, en deze dan ook niet kunt annuleren. In plaats daarvan zult u een pagina te zien krijgen met nieuwe memberships. Aangezien u al een membership heeft, heb ik gisteren op 03-12-2012 de betaling van 59,70 Euro voor het 6 maanden membership voor u geannuleerd. U zult deze betaling binnen 4 tot 8 weken op uw rekening gerestitueerd kunnen zien.Uw huidige membership loopt tot 25-02-2013 en zal hierna eindigen.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.Met vriendelijke groet,Christine van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?