Klacht Lexa: Opzeggen van lidmaatschap lukt niet

Nick

Ik probeer al een tijdje mijn lidmaatschap op te zeggen maar lukt niet ik heb al meerdere malen geprobeerd op allerlei manieren ik wil het graag opzeggen omdat mensen mij nog steeds zien daar en ik tegenwoordig al een vriendin hebt ik hoop dat ik snel geholpen kan worden Mvg Nick

Graag mijn lidmaatschap opzeggen en profiel verwijderen

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

Lexa
    Beste Nick,Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft graag uw profiel verwijderd te willen zien van de Lexa website, omdat u inmiddels een vriendin heeft.Ik vind het spijtig om te horen dat u problemen ondervindt met het verwijderen van uw profiel. Graag adviseer ik u dat u pas uw profiel kunt verwijderen als u eerst de automatische verlenging heeft geannuleerd.Helaas heb ik met de door u opgegeven gegevens geen profiel van u kunnen achterhalen in ons systeem. Ik kan op dit moment dan ook niet uw profiel voor u verwijderen. Om u toch verder te kunnen helpen wil ik u vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team en in dit bericht uw gebruikersnaam en e-mailadres te vermelden waarmee u zich op de Lexa website geregistreerd heeft.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt al uw vragen en de gegevens sturen in een bericht naar ons Customer Care Team. Hiervoor klikt u op de "Help" link onderaan de Lexa website. Vervolgens ziet u rechts in het scherm de link "Stuur een e-mail". Als u hier op klikt opent zich het contactformulier waar u al uw vragen en gegevens in kwijt kunt. U klikt dan op "Bevestigen", vult eventueel het e-mailadres nog in en klikt vervolgens op "Ja" om het bericht te versturen. U zult een ontvangstbevestiging hiervan ontvangen en binnen 48 uur een antwoord.Met vriendelijke groet,Marieke van het Lexa Team