Klacht Lexa: opzegging

Dany

Ik wil graag van dat Lexa gedoe af. Heb mijn abbonnement opgezegd en toch blijven ze geld van mijn rekening afschrijven. Geen telefoonnummer te bespeuren van LEXA
Ik wil graag dat dit stopt.

iK WENS DAT HET OPHOUD MET GELD VAN MIJN REKENING AFTE SCHRIJVEN.

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Dany,ik kan uit uw bericht opmaken dat u graag geen gebruik meer wilt maken van Lexa/Lexamore, en u dus de afschrijvingen stop wilt laten zetten.Helaas heb ik aan de hand van de door u opgegeven gegevens geen profiel kunnen achterhalen. Ik heb op dit moment dan ook geen inzage in uw gegevens, en kan de betalingen dan ook niet voor u stop zetten of het profiel voor u verwijderen. Om u verder te kunnen helpen, wil ik u vragen om uw gebruikersnaam en e-mailadres waarmee u zich bij Lexa of Lexamore geregistreerd heeft, te vermelden in een bericht naar ons Customer Care Team. Tevens wil ik u vragen om een betalingskenmerk in dit bericht te vermelden. Dit kenmerk bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer en is terug te vinden bij uw initiële betaling op uw afschriften.Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen kunnen wij u meer informatie geven en verder helpen.Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt uw gegevens en al uw andere vragen sturen naar ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa of Lexamore website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.Met vriendelijke groet,Christine van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?