Klacht Lexa: stopzetten ldmaatschap

hansvanhorssen48@gmail.com

Helaas mee in ge stemt , wil per direct alles stoppen , want ktijg nooit antwoord op berichten !! Zelf naar Amsterdam een aangetekende brief gestuurt , 3 telef nummurs zijn niet meer berijkbaar , dit moet stoppen , ik heb nu al € 27 betaald , ik doe dieren vrijwilligers werk , en dat is belangrijk , alles MOET WEG .

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Hans,
    Uit uw bericht begrijp ik dat u uw Full Membership wilt stopzetten. Graag help ik u hierbij.
    Via de door u verstrekte gegevens heb ik uw profiel kunnen traceren. U heeft op 19-10-2014 een Full Membership voor 6 maanden aangekocht, met betalingen in 3 termijnen. De eerste termijn van 19,98 euro is inmiddels bij u geïncasseerd.
    In het geval van een nieuwe aankoop kunt u een betaling binnen 14 dagen na uw aankoop intrekken en om een terugbetaling vragen. U kunt dit terugvinden in onze algemene voorwaarden op de website.
    Na het bekijken van uw profiel kan ik concluderen dat u voldoet aan de gestelde voorwaarden voor een restitutie.
    Ik heb de automatische verlenging van uw profiel per direct stopgezet. De terugbetaling van 19,98 euro zal plaatsvinden binnen 1 tot 3 weken.
    Indien u uw profiel wilt verwijderen gaat u via uw gebruikersnaam rechtsboven naar "Mijn instellingen & Membership". Onderaan deze pagina vindt u de link om uw profiel te verwijderen. Klik op de link in de volgende zin: "Om uw profiel op te schorten of te verwijderen, klik hier".
    Wilt u uw profiel definitief verwijderen dan klikt u onderaan de pagina op de volgende zin:
    "Klik hier om je profiel permanent te verwijderen van de website. Let op: verwijderde profielen kunnen niet worden hersteld." Door op deze link te klikken verwijdert u uw profiel definitief.
    Het kan maximaal 24 uur duren voordat uw profiel definitief van onze site is verwijderd. U ontvangt hiervan een e-mail ter bevestiging op uw e-mail account.
    Indien u in het vervolg contact op wilt nemen met ons Customer Care Team doet u dit door naar www.lexa.nl te gaan. Vervolgens klikt u op "Help/Contact". Aan de rechterzijde van het scherm kunt u nu kiezen voor de optie "Stuur een e-mail". U ontvangt altijd binnen 48 uur reactie van één van mijn collega´s.
    Marieke van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?