Klacht Lexa: stopzetten ldmaatschap

Klachtnummer
# 81506
Gebruiker
hansvanhorssen48@gmail.com
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Helaas mee in ge stemt , wil per direct alles stoppen , want ktijg nooit antwoord op berichten !! Zelf naar Amsterdam een aangetekende brief gestuurt , 3 telef nummurs zijn niet meer berijkbaar , dit moet stoppen , ik heb nu al € 27 betaald , ik doe dieren vrijwilligers werk , en dat is belangrijk , alles MOET WEG .

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Lexa
    Datum
    Beste Hans,
    Uit uw bericht begrijp ik dat u uw Full Membership wilt stopzetten. Graag help ik u hierbij.
    Via de door u verstrekte gegevens heb ik uw profiel kunnen traceren. U heeft op 19-10-2014 een Full Membership voor 6 maanden aangekocht, met betalingen in 3 termijnen. De eerste termijn van 19,98 euro is inmiddels bij u geïncasseerd.
    In het geval van een nieuwe aankoop kunt u een betaling binnen 14 dagen na uw aankoop intrekken en om een terugbetaling vragen. U kunt dit terugvinden in onze algemene voorwaarden op de website.
    Na het bekijken van uw profiel kan ik concluderen dat u voldoet aan de gestelde voorwaarden voor een restitutie.
    Ik heb de automatische verlenging van uw profiel per direct stopgezet. De terugbetaling van 19,98 euro zal plaatsvinden binnen 1 tot 3 weken.
    Indien u uw profiel wilt verwijderen gaat u via uw gebruikersnaam rechtsboven naar "Mijn instellingen & Membership". Onderaan deze pagina vindt u de link om uw profiel te verwijderen. Klik op de link in de volgende zin: "Om uw profiel op te schorten of te verwijderen, klik hier".
    Wilt u uw profiel definitief verwijderen dan klikt u onderaan de pagina op de volgende zin:
    "Klik hier om je profiel permanent te verwijderen van de website. Let op: verwijderde profielen kunnen niet worden hersteld." Door op deze link te klikken verwijdert u uw profiel definitief.
    Het kan maximaal 24 uur duren voordat uw profiel definitief van onze site is verwijderd. U ontvangt hiervan een e-mail ter bevestiging op uw e-mail account.
    Indien u in het vervolg contact op wilt nemen met ons Customer Care Team doet u dit door naar www.lexa.nl te gaan. Vervolgens klikt u op "Help/Contact". Aan de rechterzijde van het scherm kunt u nu kiezen voor de optie "Stuur een e-mail". U ontvangt altijd binnen 48 uur reactie van één van mijn collega´s.
    Met vriendelijke groet,
    Marieke van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen