Klacht Lexa: Tenorechte wordt er 12,50 afgeschreven van mijn creditkaart

Peter2305

Tenorechte wordt er 12,50 afgeschreven van mijn creditkaart door lexa heb mijn ooit gratis aangesloten.
ik had geen idee wat meetic Boulogne bel FRA was tot dat ik op internet ging zoeken en zag dat dit ging om Lexa

Ik wil dat dit nu stop wordt gezet en alle ten onrechte betalingen worden terug geboekt naar mijn rekening.

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Peter,
    Uit uw bericht begrijp ik dat er voor u onbekende afschrijvingen van uw creditcard plaatsvinden.
    Helaas ontbreken voor ons essentiële gegevens om uw betalingen na te kunnen gaan. Ik wil u verzoeken om een printscreen van uw betaling op te sturen naar mijn collega's van het Customer Care Team. U kunt hiervoor het e-mailadres customercare@lexa.nl gebruiken.
    Wanneer uw bericht mijn collega's bereikt heeft ontvangt u binnen 48 uur reactie.
    Indien u in het vervolg contact op wilt nemen met ons kunt u via www.lexa.nl voor de optie "Help/Contact" kiezen. Vervolgens kiest u "Stuur een e-mail".
    Marieke van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?