Klacht Lexa: verlengd zonder toestemming

Klachtnummer
# 154774
Gebruiker
Dora
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 29 januari mijn membership opgezegd daar ook een bevestiging mail van ontvangen mijn membership zou aflopen op 11 febr ,toch weer geld afgeschreven en een maand verlengd ik zou dat zogenaamd weer zelf hebben geactiveerd???dat heb ik zeker niet !! gedaan diverse mails gestuurd maar lexa zegt gewoon dat het niet zo is ik heb op de datum (toevallig)vlak voor dat het verliep op een pop up hebben gedrukt en het daarmee hebben geactiveerd ?????waarom daar dan geen mail over ontvangen dan had ik nog kunnen reageren dus bij opzeggen een bevestigingsmail maar bij verlengen niets .
ik kom niet verder Lexa houd voet bij stuk.
Negeren mijn vragen en geven niet een echt antwoord allen maar bovenstaand .
Graag zou ik netjes het bedrag teruggestort krijgen omdat het niet verlengd is .

De oplossing

Ik zou graag de € 24,99 terug gestort willen hebben omdat dit onterecht is geïncasseerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lexa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen