Klacht Lexa: waardeloze site. je krijgt geen waar voor je geld.

w.engelhoven@home.nl

Ik heb sinds een week of twee een abonnement voor een half jaar bij lexa.nl. Deze site deugt van geen kant. Ik heb een app gedownload voor op mijn mobiele telefoon, omdat ik geen computer meer heb.
Kan niet inloggen op de website ondanks de juiste inloggevens. Site werkt niet zoals het zou moeten. Je kunt nergen terecht met een klacht. Er moet iets aan gedaan worden. Is te gek voor woorden dat ze daame zomaar weg komen ondanks zoveel klachten.
U hoeft alle overige klachten maar naast elkaar te leggen.

De site moet zonder problemen toegankelijk zijn voor abonnees.
Regelmatig updaten zodat oude profielen van mensen die geen gebruik meer maken van deze site vewijderd worden.
Geen automatische verlenging als je daar niet om vraagd.
Dus ook geen automatische incasso omdat dit zogenaamd door een fout in het systeem komt. Dat is geen excuus.

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Wiel,Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft ontevreden te zijn over het gebruik van de Lexa app.Ik vind het spijtig om te horen dat u de Lexa app niet naar behoren kunt gebruiken. Wij werken eraan om de app constant te verbeteren. Wij zien uw feedback dan ook graag tegemoet.Wanneer u echt veel problemen ondervindt met het gebruik van de app kunt u altijd nog via uw mobiele telefoon onze website touch.lexa.nl bezoeken. Deze werkt gewoon naar behoren.U dient tegenwoordig in te loggen met uw e-mailadres en wachtwoord.Ook geeft u aan ontevreden te zijn over het hanteren van een automatische verlenging. U wordt hiervan op de hoogte gesteld op onze betaalpagina voordat u een betaling gaat doen en kunt deze informatie ook altijd terugvinden in onze algemene voorwaarden. Ik heb uw automatische verlenging geannuleerd, zodat uw membership per 05-06-2014 zal eindigen.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog andere vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team. Hiervoor klikt u op de "Help" link onderaan de Lexa website, en vervolgens vindt u rechts in het scherm de link "Stuur een e-mail". Als u hier op klikt opent zich het contactformulier waar u al uw vragen en gegevens in kwijt kunt. U klikt dan op "Bevestigen" vult eventueel het e-mailadres nog in en klikt vervolgens op "Ja" om het bericht te versturen. U zult een ontvangstbevestiging hiervan ontvangen en binnen 48 uur een antwoord.Met vriendelijke groet,Marieke van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?