Klacht Lexa: Wel betaald, geen activatie op lexa site

Bregje

Ik heb een abonnement betaald voor Lexa en dit bedrag is bij van mijn rekening afgeschreven echter... géén activatie op de site Lexa.
Of Lexa stuurt mij mijn geld terug of ik krijg per direct activatie op de site.

Geld terug of activatie per direct.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

Lexa
    Beste Bregje,Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft betaald te hebben voor een Full Membership, echter kunt u hier geen gebruik van maken op de Lexa website.Ik vind het spijtig om te horen dat u geen gebruik kunt maken van de betaalde diensten op de Lexa website.Helaas heb ik aan de hand van de door u opgegeven gegevens uw profiel niet kunnen achterhalen. Ik kan op dit moment dan ook niet inhoudelijk ingaan over uw aankoop en Full Membership.Indien het membership nog steeds niet geactiveerd is, wil ik u verzoeken om contact op te nemen met ons Customer Care Team. Gelieve in dit bericht uw gebruikersnaam en e-mailadres te vermelden waarmee u zich op de Lexa website geregistreerd heeft. Met deze gegevens kan uw profiel achterhaald worden, en kan er gekeken worden wat er exact mis is gegaan met de aankoop.Mijn welgemeende excuses voor het ongemak en ik hoop dat ons team dit zo spoedig als mogelijk voor u zal oplossen.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt al uw vragen en de gegevens sturen in een bericht naar ons Customer Care Team. Hiervoor klikt u op de "Help" link onderaan de Lexa website. Vervolgens ziet u rechts in het scherm de link "Stuur een e-mail". Als u hier op klikt opent zich het contactformulier waar u al uw vragen en gegevens in kwijt kunt. U klikt dan op "Bevestigen", klikt op vervolgens op “Ja” en vult eventueel het e-mailadres nog in om het bericht te versturen. U zult een ontvangstbevestiging hiervan ontvangen en binnen 48 uur een antwoord.Met vriendelijke groet,Marieke van het Lexa Team