Klacht Lexa: wordt elke maand 12.95 afgeschreven door meetic.com

Essie

Elke maand wordt er 12.95 van mijn rekening afgeschreven (automatisch). Ik heb 3 maanden een abonnement gehad bij lexa.nl van 6 september 2012 tot 6 december 2012 en die heb ik netjes optijd opgezegd en was ook netjes stop gezet. Maar ik heb mij niet eens ingeschreven voor Meetic.com. Hoe kan je dit stopzetten...ik kan niet inloggen mijn account bestaat al lang niet meer van lexa.

Dat deze wordt stopgezet en alle maanden die ik heb betaald terug gestort krijg.

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Ester Beekman,ik begrijp uit uw bericht dat er afschrijvingen plaatsvinden, terwijl u uw account bij Lexa heeft opgezegd.Ik heb helaas met de door u opgegeven gegevens geen profiel van u kunnen achterhalen op de Lexa website. Ik heb momenteel dan ook geen inzage in uw gegevens en kan u verder geen informatie geven of de betaling voor u annuleren. Om u verder te kunnen helpen, wil ik u vragen om uw gebruikersnaam en e-mailadres waarmee u zich bij Lexa geregistreerd heeft, te vermelden in een bericht naar ons Customer Care Team. Tevens wil ik u vragen om een betalingskenmerk in dit bericht te vermelden. Dit kenmerk bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer en is terug te vinden bij uw initiële betaling op uw afschriften.Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen kunnen wij u meer informatie geven en verder helpen.Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt uw gegevens en al uw andere vragen sturen naar ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.Met vriendelijke groet,Christine van het Lexa Team
    Lexa
    Beste Esther,wanneer u naar de website Lexa.nl gaat kunt u zonder in te loggen op uw profiel, links onder in het scherm onder het kopje "Andere diensten van Lexa" de "Help" link terug vinden. vervolgens klikt u op een willekeurige categorie, en een willekeurige vraag. Bij het antwoord op de vraag scrollt u naar beneden, zodat u een grijs vakje ziet met "stel een vraag". Als u hierop klikt komt u bij ons contactformulier.http://www.lexa.nl/help/contact_ex_faq_v.phpIk hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wie zien uw gegevens graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Christine van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?