Klacht Lexa: World Pay haalt geld voor Lexa van mijn rekening zonder dat ik opdracht heb gegeven

Lexamore

Wordt geld via WORLD PAY AFGESCHREVEN ten voordele van Lexa terwijl via hun website het contract half september is opgezegd. Ze hebben de opzeggingen wel goed verstopt. Ik heb geen eenmalige afschrijving verstrekt. Opgegeven telefoonnummer is opgeheven. Volgens telefoon informatie nummer en e-mail adres is onbekend. Dus niet te bereiken. Kunt u dit voor mij oplossen. j.g.j.Lases

€39,85 moet teruggestort worden en geen afschrijvingen meer. De Rabobank zal deze afschrijvingen ook blokkeren. Ook opzegging contract, want het is al opgezegd

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Jan,Bedankt voor uw bericht waaruit ik begrijp dat er een afschrijving heeft plaatsgevonden waar u geen toestemming voor heeft gegeven en die u graag gerestitueerd wilt zien.Ik heb helaas met de door u opgegeven gegevens geen profiel van u kunnen achterhalen op de Lexa website. Ik heb momenteel dan ook geen inzage in uw gegevens en kan u verder geen informatie geven of de betaling voor u annuleren. Om u verder te kunnen helpen, wil ik u vragen om uw gebruikersnaam en e-mailadres waarmee u zich bij Lexa geregistreerd heeft, te vermelden in een bericht naar ons Customer Care Team. Tevens wil ik u vragen om een betalingskenmerk in dit bericht te vermelden. Dit kenmerk bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer en is terug te vinden bij uw initiële betaling op uw afschriften.Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen kunnen wij u meer informatie geven en verder helpen.Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt uw gegevens en al uw andere vragen sturen naar ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.Met vriendelijke groet,Marieke van het Lexa Team
    Lexamore
    Ik moet 30-10-2013 afwachten of zij niet opnieuw afschrijven. Nu doet Lexamore weer vervelend, die doen net of ik lid ben en ik ben het niet. Ik vreees een afschrijving Van Lexamore.

Ook een klacht indienen over Lexa?