Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Lexa: zeer slechte communicatie
Details
De klacht
Ik heb een betaald account (maand) bij Lexa. Ik ben echter mijn wachtwoord van mijn account vergeten. Na dit herhaaldelijk (min.15x) via hun 'wachtwoord vergeten' optie op de site en de app te hebben aangevraagd, krijg ik dit niet via de mail toegestuurd!Toen heb ik diverze keren de customer-care gemaild, hier heb ik 2x reactie op gehad, echter met automatische antwoorden die mijn probleem niet verhelpen.
Vandaag opnieuw account aangemaakt met zelfde emailadres, dit kan blijkbaar dus gewoon. Echter NIET mijn oude account met mijn profielfoto etc. Als ik op mijn 'nieuwe' account wederom 'wachtwoord vergeten' optie gebruik herkent hij mijn emailadres niet.
Ik wil mijn oude betaalde account weer gebruiken!
De oplossing
Mijn account weer normaal op te kunnenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.