Klacht Lexa: zeer slechte communicatie

Klachtnummer
# 122699
Gebruiker
marten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een betaald account (maand) bij Lexa. Ik ben echter mijn wachtwoord van mijn account vergeten. Na dit herhaaldelijk (min.15x) via hun 'wachtwoord vergeten' optie op de site en de app te hebben aangevraagd, krijg ik dit niet via de mail toegestuurd!

Toen heb ik diverze keren de customer-care gemaild, hier heb ik 2x reactie op gehad, echter met automatische antwoorden die mijn probleem niet verhelpen.

Vandaag opnieuw account aangemaakt met zelfde emailadres, dit kan blijkbaar dus gewoon. Echter NIET mijn oude account met mijn profielfoto etc. Als ik op mijn 'nieuwe' account wederom 'wachtwoord vergeten' optie gebruik herkent hij mijn emailadres niet.

Ik wil mijn oude betaalde account weer gebruiken!


De oplossing

Mijn account weer normaal op te kunnen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lexa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen