Opgelost door Lexa: Zogenaamd opschorten wat niet werkt, wil mijn geld terug!

Yuritje

Ik heb 3 maanden geleden bij Lexa aangemeld. Ik heb lexa ongeveer bijna 2 weken gebruikt. Tijdens die periode kwam ik er achter dat ik er nog niet aan toe was om lexa te gebruiken. Dus ben ik gaan kijken of ik mijn abonnement kon opschorten. Dit kon volgens lexa en wanneer ik er klaar voor was kon ik mij zo weer aanmelden. Ik heb toen mijn Lexa abonnement opgeschort. Twee en een half maand later ben ik er klaar voor om gebruik te maken van Lexa. Nu heb ik me weer aangemeld en zie ik tot mijn verbazing dat mijn abonnement op 25-09-2013 om 13:59 uur afloopt. Dit is niet mogelijk want als je opschort en weer aanmeld dan zou ergens in december mijn abonnement moeten verlopen. Ik heb een bedrag van ongeveer €38 euro betaald voor 3 mnd en ik heb maar ongeveer 2 weken gebruik gemaakt van Lexa. Tevens heb ik lexa 2 keer om uitleg gevraagd en krijg geen antwoord op mijn mail. Wat ik erg onbeschoft vind. Uit principe redenen wil ik of ik wil mijn geld terug of verlenging tot dec. zoals het hoo

Ik wil dat Lexa of einddatum ergens eind december zet of ik wil mijn geld terug. Wat ik ga geen geld uitgeven aan iets waar ik niets aan heb gehad. Ik heb maar 2 weken ongeveer gebruik gemaakt van Lexa. Ik heb mijn mailtjes bewaard voor het geval jullie hiervoor bewijs nodig hebben.

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Yuri,Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft uw profiel te hebben opgeschort in de veronderstelling dat uw Full Membership dan ook stopt, echter komt u er nu achter dat uw membership per 25-09-2013 zal eindigen. U heeft nu maar twee weken gebruik kunnen maken van een 3 maanden Full Membership, en wilt de resterende tijd nog toegekend krijgen.Ik heb uw profiel opgezocht in ons systeem en zie dat wij u voor het laatst op 01-07-2013 te woord hebben gestaan via de website klacht.nl. Wij hebben toen een extra optie Control voor u geannuleerd en zo ook de automatische verlenging. Vervolgens hebben wij in dit bericht aangegeven hoe u contact op kan nemen met het Customer Care Team.Ik heb onze berichtengeschiedenis nagekeken en helaas hebben wij met het door u opgegeven e-mailadres nog nooit eerder een bericht van u mogen ontvangen via de "Help" link. Graag attendeer ik u op het feit dat dit echt de enige manier is om direct contact op te nemen met het Customer Care Team.Aangezien wij uw berichten niet hebben mogen ontvangen, hebben wij om deze reden ook uw berichten niet kunnen beantwoorden.U geeft verder aan uw profiel te hebben opgeschort. Wanneer u dit doet loopt uw Full Membership en een eventuele automatische verlenging gewoon door. Dit wordt ook aangegeven op de website, voordat u uw profiel gaat opschorten.Ik kan dan ook helaas niet ingaan op uw verzoek om het membership voor u te verlengen, omdat u er maar twee weken gebruik van heeft gemaakt.Verder geeft u dan aan, de betaling voor het 3 maanden Full membership graag gerestitueerd te willen zien. Een nieuwe aankoop kan binnen 7 dagen worden geannuleerd, mits er geen gebruik is gemaakt van de betaalde diensten (artikel 2.2 algemene voorwaarden). U voldoet niet aan deze voorwaarde, omdat de 7 dagen al enige tijd zijn verstreken, en u ook gewoon gebruik heeft gemaakt van de betaalde diensten. Ik kan dan ook niet ingaan op uw verzoek tot restitutie.Wat ik wel aan u kan voorstellen is om de automatische verlenging weer voor u te activeren, zodat er een bedrag van 12,95 euro zal worden afgeschreven en u nog een maand langer gebruik kunt maken van de betaalde diensten op de Lexa website. Op dit moment zal uw membership per 25-09-2013 eindigen. Indien u op dit voorstel wilt ingaan, wil ik u vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team.Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben, mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u deze via de Lexa website stellen. Via de volgende link vindt u de meest gestelde vragen:http://www.lexa.nl/help/contact_ex_faq_v.phpStaat het antwoord op uw vraag er niet tussen dan heeft u de optie om zelf een vraag te stellen. Onder elke vraag vindt u namelijk de button "Stel een vraag". Ons Customer Care Team zal uw vraag dan binnen 48 uur van antwoord voorzien.Met vriendelijke groet,Marieke van het Lexa Team
    Yuritje
    Goed geregeld dankzij Klachtenkompas!!!
    Yuritje
    Dankzij Klachtenkompas goed geregeld.

Ook een klacht indienen over Lexa?