Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Lexa: Zogenaamd opschorten wat niet werkt, wil mijn geld terug!
Details
Klacht
Ik heb 3 maanden geleden bij Lexa aangemeld. Ik heb lexa ongeveer bijna 2 weken gebruikt. Tijdens die periode kwam ik er achter dat ik er nog niet aan toe was om lexa te gebruiken. Dus ben ik gaan kijken of ik mijn abonnement kon opschorten. Dit kon volgens lexa en wanneer ik er klaar voor was kon ik mij zo weer aanmelden. Ik heb toen mijn Lexa abonnement opgeschort. Twee en een half maand later ben ik er klaar voor om gebruik te maken van Lexa. Nu heb ik me weer aangemeld en zie ik tot mijn verbazing dat mijn abonnement op 25-09-2013 om 13:59 uur afloopt. Dit is niet mogelijk want als je opschort en weer aanmeld dan zou ergens in december mijn abonnement moeten verlopen. Ik heb een bedrag van ongeveer €38 euro betaald voor 3 mnd en ik heb maar ongeveer 2 weken gebruik gemaakt van Lexa. Tevens heb ik lexa 2 keer om uitleg gevraagd en krijg geen antwoord op mijn mail. Wat ik erg onbeschoft vind. Uit principe redenen wil ik of ik wil mijn geld terug of verlenging tot dec. zoals het hooGewenste oplossing
Ik wil dat Lexa of einddatum ergens eind december zet of ik wil mijn geld terug. Wat ik ga geen geld uitgeven aan iets waar ik niets aan heb gehad. Ik heb maar 2 weken ongeveer gebruik gemaakt van Lexa. Ik heb mijn mailtjes bewaard voor het geval jullie hiervoor bewijs nodig hebben.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.