Klacht Lexa: zonder opdracht geld van rekening afgeschreven

harold

Heb eenmalig geld overgemaakt naar lexa.nl nu word er zonder opdracht E 24.95 van mijn rekening gehaald wat kan ik doen om dit geld terug te krijgen?

Geld terug gestort hebben

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Harold,ik begrijp uit uw bericht dat er zonder uw toestemming geld van uw rekening wordt geïncasseerd.Graag informeer ik u over het feit dat alle Full Memberships bij Lexa automatisch worden verlengd met 1 maand, mits u dit zelf tijdig annuleert. U kunt deze informatie op onze betaalpagina terugvinden, voordat u een betaling gaat doen. Ook staat dit aangegeven in artikel 4.2 van onze algemene voorwaarden, die u altijd kunt inzien.U heeft de mogelijkheid om de automatische verlenging zelf te annuleren voordat u een betaling gaat doen, of gedurende uw Full membership.Helaas kan ik met de door u opgegeven gegevens geen profiel achterhalen op de Lexa website, en dus de automatische verlenging voor u stop zetten. Ik kan u echter wel aangeven hoe u dit zelf kunt doen.De automatische verlenging kunt u op elk gewenst moment onderbreken door ten minste 48 uur voor de vervaldatum van uw membership op de juiste link te klikken in de rubriek "Mijn account" en dan "Mijn instellingen". Kiest u daar de rubriek "Mijn membership" en dan "Mijn membership beheren". Hier vindt u de informatie om de automatische verlenging stop te zetten.Vanwege veiligheidsredenen zal u gevraagd worden om uw inloggegevens te bevestigen. Let op: het gaat hierbij om uw e-mailadres en niet uw gebruikersnaam. Bij het invoeren van uw e-mailadres dient u de underscore te gebruiken als deze in uw e-mailadres voorkomt, anders wordt deze niet geaccepteerd.Bij betaling bent u akkoord gegaan met een automatische verlenging, en u heeft deze niet zelf tijdig geannuleerd. Wij kunnen dan ook niet overgaan tot restitutie.Mocht u problemen ondervinden met het annuleren van de automatische verlenging, of andere vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.Met vriendelijke groet,Christine van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?