Klacht Lexamore: Lexa heeft zomaar €149,88 van mijn rekening afgehaald (diefstal)

PuckkiePuck

Er worden vanaf maart 2018 onterecht afschrijvingen van mijn rekening afgehaald terwijl ik mijn abonnement heb opgezegd in mei 2015. In maart 2018 heb ik een email gekregen dat ik was ingelogd bij lexa. Ik ben toen naar mijn profiel gegaan om alle info te verwijderen. Nu zie ik in mijn bankafschriften dat er vanaf dat moment automatische incasso’s zijn afgeschreven,
Ik wil dat de afschrijvingen vanaf maart 2018 terug gestort hebben, het gaat om een bedrag van €149,88.

Bovendien heb ook geprobeerd in te loggen om alsnog wederom mijn zogenaamde lidmaatschap op te zeggen en mijn profiel te verwijderen. DIT LUKT NIET!!! Deze optie (het opzeggen en verwijderen) kan niet gekozen worden.

Ik heb werkelijk niks gedaan om lexa het recht te geven een automatische incasso toezegging van drie jaar geleden weer te gebruiken, nadat mijn abonnement was opgezegd.Dit is diefstal. Ze hebben ondertussen al 3 verschillende bankrekeningen gebruikt om het geld er af te halen.

*update, lexa gaf aan 1 maand terug te betalen, omdat ik na 2015 nooit gebruik heb gemaakt van lexa. Gelukkig heb ik 2 maanden kunnen storneren, maar er blijft nog steeds een bedrag open van €149,88

Ik wil graag dat mijn geld €149,88 terug gestort wordt.

Wij vinden dat Lexamore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!