Klacht Lexamore: Onbereikbaarheid Leden

# 191232
PeJe

Mijn ervaring met Lexamore kan, om het zacht te zeggen, slechts omschreven worden als uiterst teleurstellend. Na tijd te investeren in het maken van een profiel, €90,- te betalen en het versturen van 75 berichten heb ik nog geen enkel contact met anderen gehad. Sterker nog, van de 75 berichten die verstuurd zijn, zijn er slechts 5 (!) gelezen.
Nou is het mogelijk dat dit ligt aan mij en de berichten die ik stuur, maar dat betwijfel ik zeer. Na mijn gevoelens via de mail kenbaar te maken aan Lexamore kreeg ik slechts de reactie dat het niet mogelijk is om niet-betalende leden te onderscheiden (en dus onderscheid te maken in mensen die wel berichten kunnen lezen). Daarna vroeg ik om een restitutie van mijn ingelegde bedrag, of een deel daarvan, vanwege de teleurstelling. Dit was niet mogelijk. Kortom, wees wijs en zoek een andere dating site als je serieus op zoek bent naar contact met leuke mensen.

Na alle energie die ik erin heb gestoken wil ik graag mijn volledige inleg van €90,- terug.
Daarnaast wil ik dat Lexamore ofwel transparantie geeft en laat zien welke leden wel en niet betalen, of duidelijk op haar website aangeeft dat er wel degelijk veel niet-betalende en, dus, niet benaderbare leden zijn.
Verder verwacht ik van Lexamore een schriftelijke excuses voor de gebrekkige service, gebrekkige transparantie, slechte klachtenafhandeling en het verspelen van mijn tijd.
In plaats van een schriftelijk verontschuldiging ben ik ook bereid een nader vast te stellen bedrag te ontvangen ter compensatie.

Wij vinden dat Lexamore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?