Klacht Lexamore: onterecht afschrijvingen

Klachtnummer
# 61490
Gebruiker
weet ik niet meer
Datum
1 reactie

Details

Klacht

hoe kan ik het laten stoppen dat lexmore nog 29 euro van mijn rekening af haald,ik ben daar al in september 2013 gestopt met hun link heb ik div keren geprobeert het stop te zetten,wie kan mij raad geven.

Gewenste oplossing

ik wil de betaling stop zetten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lexamore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Lexamore
    Datum
    Beste Jan,Het is spijtig om te horen dat er bedragen van uw rekening worden afgeschreven waarvan u niet op de hoogte bent. Ik help u hier graag mee verder.
    Helaas bevat uw bericht te weinig gegevens om uw betalingen terug te kunnen vinden.
    Ik wil u vragen om een printscreen van één van uw betalingen te verzenden naar customercare@lexa.nl. Vergeet u hierbij ook niet de IBAN en de naam van de rekeninghouder te vermelden. Het is voor ons van belang dat op de printscreen het betalingskenmerk goed leesbaar is.
    Wanneer wij de benodigde gegevens ontvangen nemen wij binnen 48 uur persoonlijk contact met u op.
    Ik hoop dat ik u hierbij voldoende geïnformeerd heb.
    Met vriendelijke groet,
    Marieke van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexamore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen