Klacht Lexamore: onterecht afschrijvingen

weet ik niet meer

hoe kan ik het laten stoppen dat lexmore nog 29 euro van mijn rekening af haald,ik ben daar al in september 2013 gestopt met hun link heb ik div keren geprobeert het stop te zetten,wie kan mij raad geven.

ik wil de betaling stop zetten

Wij vinden dat Lexamore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexamore
    Beste Jan,Het is spijtig om te horen dat er bedragen van uw rekening worden afgeschreven waarvan u niet op de hoogte bent. Ik help u hier graag mee verder.
    Helaas bevat uw bericht te weinig gegevens om uw betalingen terug te kunnen vinden.
    Ik wil u vragen om een printscreen van één van uw betalingen te verzenden naar customercare@lexa.nl. Vergeet u hierbij ook niet de IBAN en de naam van de rekeninghouder te vermelden. Het is voor ons van belang dat op de printscreen het betalingskenmerk goed leesbaar is.
    Wanneer wij de benodigde gegevens ontvangen nemen wij binnen 48 uur persoonlijk contact met u op.
    Ik hoop dat ik u hierbij voldoende geïnformeerd heb.
    Marieke van het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexamore?