Klacht LG Cash Back: Geen cash-back ontvangen en slecht communicatie

Klachtnummer
# 164513
Gebruiker
JM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLACHT Ik heb begin december 2015 een LG G4 gekocht met de 75 euro bonnenactie, deze heb ik 5-12-2015 aangevraagd. Op 22-12-2015 per mail de bevestiging dat alles in orde was en dat ik kon bestellen met de code. Gelijk op 22-12-2015 de drie bonnen besteld. Een bon is gelijk geleverd en op de andere twee wacht ik nog steeds. In januari zijn er diverse telefoontjes gepleegd met de klantenservice en de actietelefoon. Ze zouden in bestelling zijn ik moest geduld hebben. Op 29 februari contact gehad met dhr. R. Gaffel van de klantenservice deze heeft mij zelfs nog teruggebeld dat hij het door zou geven aan de verantwoordelijk manager. Op 1 april weer contact gezocht met de klantenservice dit keer dhr. Blokland en weer zal het worden doorgegeven en weer geen merkbaar resultaat. Ben benieuwd wat de reactie is van LG op deze klantbenadering.
Ik had een andere ervaring en verwachting van een bedrijf als LG.

De oplossing

Dat er een excuus komt voor de tijd die ik in deze ramp heb moeten stoppen.
En natuurlijk de levering van de nog steeds niet geleverde bonnen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LG Cash Back hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over LG Cash Back?