Klacht LG Cash Back: Cashback korting binnen 6 weken niet ontvangen!

Guyliano4ever

Rond december 2014 een Curve gekocht met de CBK van 500 EUR. Proces om de tv aan te melden om in aanmerking te komen, duurde al een tal weken & halverwege februari eindelijk een mail, met goedkeuring v aanmelding en een bevestiging dat het binnen 6 weken op opgegeven bankrekening zou staan. Middels 4 weken verder en nog geen 500 EUR ontvangen. Afgelopen vrijdag een mail gestuurd dat de datum verstreken is en wanneer we de CB tegemoet konden zien! Afgelopen dinsdag netjes een reply ontvangen, met de excuses & uitleg dat het langer kan gaan duren ivm het succes van de CB actie! Maar dit keer zonder tijdsbestek. Als ik recensies opvraag mbt deze actie, dan ben ik niet de enige met dit probleem, maar kampen alle LG kopers met dit probleem. En zie ik zelf consumenten die al dik 5 maanden op hun CB wachten! Waarom een actie die men niet tijdig kan waarmaken!

Gelieve zsm de cashback korting van 500 EUR zsm te mogen ontvangen! Heeft nu wel lang genoeg geduurd!

Wij vinden dat LG Cash Back hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over LG Cash Back?